loading...
به سایت اصلی تای چی مارلیک خوش آمدید.
Rebulding Site at 24 clok
سایت در حال بروز رسانی میباشد.
دکتر بالینی بازدید : 497 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)
از
آسیبهای تفکرات منفی


مطلبی زیبا در مورد هاله های انرژی ( همراه با عکس هاله ها )

در مقدمه کتابی تحت عنوان " اشتباهات تاریخ آمریکا " آمده است : روزی دو نفر در جنوب کالیفرنیا به بیمارستانی مراجعه می کنند و هر دو اظهار می دارند که بیمار هستند . از هر دو آزمایش می گیرند . بر اثر اشتباه متصدی آزماشگاه ، نتیجه آزمایش به این دو نفر اشتباه اعلام می شود . یکی از آنها سرطان خون بسیار حاد داشته و دیگری سر دردی با منشا عصبی . به خانمی که سر درد داشته اعلام می کنند سرطان خون دارد و دو سه ماه دیگر بیشتر زنده نیست و به خانمی که سرطان خون داشته می گویند آزمایش شما مشکلی ندارد و سالم هستید .
خانم سرطانی اکنون پس از ده سال شاداب و سالم به زندگی خود ادامه می دهد و خانمی که سر درد داشته 40 روز بعد در همان بیمارستان فوت می کند ؛ کسی که آن سرطان را نداشت بر اثر تفکرات منفی ، بدنش سرطان ایجاد کرده بود چون باور منفی تمام وجودش را گرفته بود .
تحقیقات در مهندسی بیو شیمی نشان می دهد که مغز انسان ماده ای را ترشح می کند به نام اندروفین .( مورفین طبیعی بدن ) کسانی که بر ذهن آنها تفکرات منفی حاکم است اندروفینی که از مغزشان ترشح می شود بیماری زاست و کسانی که ذهن مثبت دارند اندروفین آنها شفا بخش است : یک ماده با دو خاصیت .
امروزه از نظر علمی ثابت شده که هیچ چیزی نیست که از خودش هاله انرژی ساطع نکند . قانون "دوبروی " می گوید: "هر ذره ای از خود انرژی به همراه دارد" . حتی با دوربینهای مخصوص از این انرژی ها عکس تهیه کرده اند .
هاله های انرژی با فرکانس مغز و تفکر انسان مرتبط هستند.ما می توانیم هاله های انرژی خود را با متمرکز شدن بر روی شخصی یا محلی هدایت کنیم فقط کافی است به آن شخص فکر کنیم بلافاصله هاله های انرژی ما با سرعت نور به سوی آن شخص فرستاده می شود . هاله های انرژی قابل باردار شدن است ؛ اگر تفکر انسان منفی باشد هاله منفی و اگر مثبت باشد هاله مثبت. به اين ترتيب که انديشه های مثبت، مهر آميز، خيرخواهانه، سرشار از توانمندی، هوش و خلاقيت بر هاله اثر مثبت دارد و سطح انرژی های آن را بالا میبرد و از نظر کمی نيز میتواند هاله انسان را بزرگتر نمايد .
برعکس انديشه های منفی، بدبينیها، احساس تنفر از خود و ديگران، حسادت، خشم و هر گونه انديشه بد بر هاله اثر تخريبی میگذارد و سطح انرژیهای آن را بشدت کاهش میدهد و انرژی زيادی از انسان می گيرد. وقتی در مكانی احساس بدی ميكنيد بدين معناست كه آن محل از انرژيهای منفی اشباع شده است و يا وقتی فردی اين تاثير را روی شما ميگذارد يعنی او حامل انرژی منفی است . جالب است كه اين انرژی حتی هنگام فكر كردن به كسی ، حرف زدن ، گوش كردن و... به صورت چه مثبت و چه منفی منتقل ميشود .
انجام عبادات و اعمال مذهبی مطابق با اعتقادات و نيز رعايت اصول صحيح انجام آن يکی ديگر از عوامل مهم و تاثير گذار بر افزايش سطح انرژیهای هاله می باشد.
شما در طول زندگی با كارهای زيادی شايد هاله نورانی خود را آلوده كرده باشيد . هر گونه اضطراب ، دلهره ، ترس و حتی اعمالی چون دروغ ، غيبت ، بدبينی و بسياری مسائل ديگر منجر به آلودگی و تجمع انرژی های تخريب گر در هاله شما می شوند.
اين انرژی منفی آنقدر در هاله شما نفوذ ميكند تا در جسم (آخرين سطح برای نفوذ ) اثر خود را به صورت بيماری نشان دهد . و اين منشا تمام بيماريهای روحی ، روانی و جسمی انسان است .
پیامبر اکرم (ص) : پپش بینی های مثبت داشته باشید تا به خواسته هایتان برسید .
حضرت علی (ع) : پیش بینی مثبت داشته باشید تا کامیاب شوید .
روایت : پیش بینی منفی از هرکس که باشد وسوسه شیطان است .
پیامبر اکرم (ص) : ( مَن تفاقَرَ افتَقر ) : هر کس خود را به فقر بزند ، فقیر می شود .

این انرژی ها چی هستن؟ چی کار می کنن؟ چه جورین؟ بحث مفصلی است که تا اونجایی که به تکنیک های موفقیت مربوط بشه براتون میگیم.


از این انرژی ها حتی عکس و فیلم تهیه شده. که می بینید :

دستگاه عکاسی از هاله های انرژی

هاله های انرژی انسان


بیمارستان میلاد تهران دوربینی رو خریداری کرده که از انرژی های اطراف بدن بیماران تصویر برداری می کنه و با توجه به تحلیل اون انرژی میشه تشخیص داد که عضو بیمار و گستردگی بیماری چطور هست.


دوستان یه کوچولو از خواب سبک و عمیق براتون بگم. خواب سبک و عمیق در روز و شب متفاوت است. خواب سبک در روز از وقتی که می خوابید تا 20 دقیقه. این خواب سبک است. فرقی هم نمی کنه که 2 دقیقه است خوابیدید یا 20 دقیقه!


از نود دقیقه به بعد خواب عمیق شروع میشه. بنابراین اگه شما روز بخوابید، اگر رویا ببینید حتما در 20 دقیقه اول می بینید. حالا؛ تا 20 دقیقه خواب سبک، از 90 دقیقه به بعد خواب عمیق، بین 20 دقیقه تا 90 دقیقه "مرحله ی انتقال از خواب سبک به خواب عمیق" است.


توصیه بسیار مهم:
اگر خواستید بخوابید، یا باید در مرز 20 دقیقه ی خواب سبک بخوابید یا در مرز خواب عمیق. اگر کسی در مرحله ی انتقال خواب سبک به خواب عمیق، از خواب بیدار بشه، نه تنها خستگی و کسالتش از بین نرفته، بلکه بیشتر هم خسته است.


شاید دوستان به نظرتون برسه چیز عجیب غریبیه! امتحان کردن این مطلب کاملا رایگانه! امتحان کنید! یکی از دوستان می گفت اصلا این طوری نیست! گفتم چرا؟


گفت من بعد از ظهر ها نیم ساعت می خوابیم و وقتی بلند میشم کاملا سر حالم و طبق گفته ی شما نیم ساعت در مرز انتقال است و خستگی ِ من باید بیشتر بشه ولی من سر حال سرحالم!

 


دوستان عزیز از نظر علمی کسی که خسته ی خسته ی خسته ی خسته ی خسته و خواب آلوده ی خواب آلوده است، این آدم 7 دقیقه طول می کشه که خوابش ببره! 7 دقیقه!


به این دوست مون گفتم تو زمانی که میخوای بخوابی حداقل 10 دقیقه طول می کشه که خوابت ببره. من اون ده دقیقه رو کار ندارم، اون زمانی رو که می خوابی رو میگم.

 

و اما در شب:
خواب سبک در شب تا 6 ساعت، فرقی هم نمی کنه که نیم ساعت بخابی یا 6 ساعت بخوابی. و خواب عمیق در شب از 9 ساعت به بعد. بین 6 و 9 ساعت مرحله ی انتقال از خواب سبک به خواب عمیق است. پس در شب یا تا 6 ساعت یا بالای 9 ساعت! بالا ی 9 ساعت که قابل توصیه نیست چون خرس قطبی که نیستیم پس فقط و فقط تا 6 ساعت!

یه چیز دیگه هم از خواب بگم و تمام.


بهترین خواب شبانه از ساعت 10 شب شروع میشه. خواب 10 شب خوابی است که مجموعه ی بدن در کاملا ترین استراحت قرار می گیرد. هر چه از ساعت 10 شب دیر تر بخوابیم داریم دقایقی از عمرمون رو کمتر می کنیم. چرا  میگیم 10 شب بهترین موقع است؟

چون از ساعت 10 شب هورمون های رشد شروع به ترشح میکنن و بدن باید در استراحت کامل باشد.  10 شب می خوابین به اضافه ی 6 ساعت میشه کی؟

 واژهی هاله یگ لنورانغاتی در فرهنو ،تجلی نامریی یا میدان انرژی ای است که اطراف تمام موجودات زنده و اشیاءرا احاطه کرده است .بر این اساس،چون میدان انرژی ،پیرامون هر چیزی وجود دارد،بنابر این حتی سنگ یا میز آشپزخانه نیز دارای هاله نورانی است.در حقیقت ،هاله ی نورانی نه تنها دور تا دور بدن را احاطه کرده بلکه جزیی از هر سلول بدن است وظریف ترین انرژی های حیات را منعکس می کند.در واقع کالبد انرژی وکالبد فیزیکی بر هم منطبق هستند ،اما کالبد انرژی یا بدن بیو پلاسمیک به علت بزرگ تر بودن از بدن انرژی ،5تا10 سانتی متر از کالبد فیزیکی را اشغال کرده است.انرژی های ساطع شده از هاله ی انسانی،شخصیت طرز زندگی ،افکار وعواطف و احساسات ما را منعکس می کند. در حقیقت ،هاله ی نورانی به وضوح ،سلامت جسم ،ذهن و روح ما را نشان می دهد . عده ای معتقدند که هاله ی انسانی ،انعکاسی از خود ماست که ثبت کامل گذشته ،حال و آینده ی ما در آن وجود دارد.هاله ی انسانی علاوه بر ویژگی های فوق دارای رنگ نیز هست واین رنگ ها به وسیله ی نور ایجاد می شود. در اواخر دهه ی 1930میلادی ،دانشمندی روسی به نام سمیون کرلیان به طور تصادفی کشف کرد که چگونه می توان از هاله ی نورانی عکس گرفت .کرلیان به آزمایش های متعددی دست زد که جالب ترین آن ،آزمایشی بود که بر روی دو برگ انجام داد.او از برگ ها عکس گرفت .یکی از برگ ها هاله ای نورانی و درخشان داشت آما برگ دیگر ،هاله ای کم رنگ ایجاد کرده بود ،چون برگ اول تازه و برگ دوم آفت زده بود .عکس های کرلیان بی نهایت زیبا هستند. بر گرفته از کتاب دنیای شگفت انگیز رنگ ها

 

امروزه این میدان انرژی کاملا شناخته شده و عوامل موثر بر آن و روش‌های تاثیر گذاری بر آن مشخص گردیده‌است. سابقه شناخت هاله در فرهنگ‌ها و ملل قدیم تاچند هزار سال قابل ردیابی است. چینی‌ها در ۴۰۰۰ سال پیش هاله را می‌شناختند و روش‌های تاثیر گذاری برآن را می‌دانستند، مصریان، یونانیان، هندوها و ژاپنی‌ها نیز از فرهنگ هایی هستند که در این رابطه کارهای علمی ثبت شده‌ای دارند. امروزه این میدان انرژی کاملا شناخته شده و عوامل موثر بر آن و روش‌های تاثیر گذاری بر آن مشخص گردیده‌است. سابقه شناخت هاله در فرهنگ‌ها و ملل قدیم تاچند هزار سال قابل ردیابی است. چینی‌ها در ۴۰۰۰ سال پیش هاله را می‌شناختند و روش‌های تاثیر گذاری برآن را می‌دانستند، مصریان، یونانیان، هندوها و ژاپنی‌ها نیز از فرهنگ هایی هستند که در این رابطه کارهای علمی ثبت شده‌ای دارند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
به نام خداوند مهربان باتعقیراتی که در ریاست اداره ورزش وجوانان به عمل آمده است ریاست جدید محترم اداری ورزش ملارد در روز چهار شنبه 1392/6/6برای دیدن ورزش کاران وقهرمانان ووشو به باشگاه ایران زمین و انشااله ورزش ووشو ی منطقه رشد خواهد کرد خدارا شکر میکنیم که بزودی هیئت ووشو فعال خواهد شد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 43
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 2,396
  • بازدید کلی : 28,393
  • کدهای اختصاصی